Основні напрямки діяльності

  • Сприяння розвитку фінансових компаній
  • Організація та проведення конференцій, тренінгів, “круглих столів”, семінарів з актуальних питань
  • Представлення та захист інтересів своїх клієнтів в державних структурах
  • Співпраця з іншими об’єднаннями та підприємцями з метою обміну досвідом
  • Сприяння підвищенню професійного рівня керівників і співробітників
  • Пошук і застосування ефективних механізмів вирішення спірних питань
  • Забезпечення клієнтів актуальною інформацією, щодо ринкових тенденцій
  • Створення умов здорової конкуренції на просторах ринку фінансових послуг
  • Створення позитивної репутації фінансових компаній перед споживачем

Основні завдання:

  • Формування позитивного іміджу фінансових компаній
  • Представництво й захист прав та професійних інтересів клієнтів
  • Надання методичної допомоги в організації й розвитку діяльності фінансових установ
  • Збір та аналітична обробка інформації про професійну діяльність на ринках фінансових послуг
  • Інформування клієнтів про ринкові тенденції у сфері фінансових послуг
  • Створення умов вільної конкуренції у галузі 
  • Надання юридичної допомоги клієнтам
  • Впровадження ефективних механізмів розв’язання спорів
  • Розроблення та впровадження заходів щодо захисту клієнтів

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *