- Сприяння розвитку фінансових компаній
- Організація та проведення конференцій, тренінгів, “круглих столів”, семінарів з актуальних питань
- Представлення та захист інтересів своїх клієнтів в державних структурах
- Співпраця з іншими об’єднаннями та підприємцями з метою обміну досвідом
- Сприяння підвищенню професійного рівня керівників і співробітників
- Пошук і застосування ефективних механізмів вирішення спірних питань
- Забезпечення клієнтів актуальною інформацією, щодо ринкових тенденцій
- Створення умов здорової конкуренції на просторах ринку фінансових послуг
- Створення позитивної репутації фінансових компаній перед споживачем
Основні завдання:
- Формування позитивного іміджу фінансових компаній
- Представництво й захист прав та професійних інтересів клієнтів
- Надання методичної допомоги в організації й розвитку діяльності фінансових установ
- Збір та аналітична обробка інформації про професійну діяльність на ринках фінансових послуг
- Інформування клієнтів про ринкові тенденції у сфері фінансових послуг
- Створення умов вільної конкуренції у галузі
- Надання юридичної допомоги клієнтам
- Впровадження ефективних механізмів розв’язання спорів
- Розроблення та впровадження заходів щодо захисту клієнтів